Restitutiebeleid
Postwissels
Helaas kunnen wij vanwege de aard van het product geen restitutie of omruiling van voedsel aanbieden.
Als u het product niet hebt ontvangen omdat u een verkeerd of onvolledig verzendadres hebt opgegeven, kunnen wij geen restitutie of vervanging aanbieden.
Als de koerier meerdere keren heeft geprobeerd uw artikel af te leveren, u het niet hebt opgehaald en het wordt geretourneerd, kunnen wij geen restitutie of vervanging aanbieden.
Als uw artikel aankomt defect of onjuist is , hebben we een foto van het defect nodig om de restitutie te beoordelen. Zonder een foto kunnen we uw claim niet beoordelen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een bestelnummer of aankoopbewijs nodig. Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@holycookies.be Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij u per e-mail informatie over de volgende stappen.
Lokale afhaling
Wanneer u aankomt om uw bestelling op te halen, zal ons vriendelijke team u de bestelling laten zien om er zeker van te zijn dat u er tevreden mee bent voordat deze wordt verpakt en aan u wordt overhandigd. Vanwege de bederfelijke aard van onze producten, kunnen we geen restitutie of omruiling aanbieden zodra uw bestelling onze winkel heeft verlaten.